Zoeken in Overige Kamerstukken

Zoekresultaten (31)

U zoekt op ‘Makkelijk lerenden’ U zoekt in Kamerstukken, Overige Kamerstukken, Vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

Overige Kamerstukken

Convocatie gesprek over Passend onderwijs aan hoogbegaafden/zeer makkelijk lerenden, 23-3-2022

lerenden Zaak: Brief derden - Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden (KML) te Leiden – 21 januari 2022 Verzoek KML om rondetafelgesprek over passend onderwijs aan hoogbegaafden/zeer makkelijk lerenden - 2022Z01124 Agendapunt: Brandbrief HB Scholen, namens samenwerkende directeuren...

2022D08646

Overige Kamerstukken

Aan minister Slob- Rappel commissiebrief over het Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden

2019 inzake Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden Ons kenmerk: 2019D29612 Geachte heer Slob, In de procedurevergadering van de vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap van 4 juli 2019 is gesproken over de nog niet door u...

2019D29612

Overige Kamerstukken

Aan bewindspersoon - reactie vragen VSO Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs

heer Slob, De vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een brief ontvangen van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden (KML) inzake VSO Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs. De commissie ontvangt...

2020D05291

Overige Kamerstukken

Aan Slob - reactie kenniscenturm Makkelijk Lerenden vragen mede gelet op de investeringen voor onderwijs aan hoogbegaafden

Verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden Ons kenmerk: 2019D21162 Geachte heer Slob, De vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een brief ontvangen d.d. 20 mei 2019 van het Kenniscentrum voor...

2019D21162

Overige Kamerstukken

Verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden

Verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden. Betreft: Aankondiging rondvraagpunt vh lid Rudmer Heerema: verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden(t.b.v. OCW-procedurevergadering van wo 22 mei a.s.) Van...

2019D20648

Overige Kamerstukken

Position paper KML t.b.v. rondetafelgesprek Passend onderwijs voor hoogbegaafde leerlingen d.d. 30 maart 2023

maart 2023 Hartelijk dank voor de uitnodiging voor dit rondetafelgesprek over passend onderwijs voor hoogbegaafde kinderen. Mijn inbreng van vandaag breng ik niet alleen als onderzoeker op het gebied van onderwijs aan zeer makkelijk lerenden of...

2023D13469

Overige Kamerstukken

Herziene convocatie notaoverleg Passend onderwijs, 16-11-2020

Makkelijk Lerenden inzake VSO Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs (herdruk) Zaak: Brief regering – minister voor Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media, A. Slob – 3 juli 2020 Reactie op...

2020D35621

Overige Kamerstukken

Convocatie inbreng schriftelijk overleg (v.s.o.) brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs, 17-10-2019

lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs Agendapunt: Reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over...

2019D37568

Overige Kamerstukken

Verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs

Verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen...

2019D52843

Overige Kamerstukken

Inbreng verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs (Kamerstuk 31497-332)

Inbreng verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde...

2019D42905

Overige Kamerstukken

EU-voorstel: Mededeling Een nieuwe agenda voor vaardigheden voor Europa COM (2016) 381

getalenteerde mensen gemakkelijker kunnen worden aangetrokken en behouden. De mobiliteit van studenten in het hoger onderwijs kan reeds bogen op een lange traditie. Meer dan drie miljoen studenten hebben al deelgenomen aan het Erasmus-programma. Erasmus+ ondersteunt...

2016D26569

Overige Kamerstukken

EU-voorstel: mededeling Onderwijs verbeteren en moderniseren COM (2016) 941

initiatieven voorstellen om de belangrijkste problemen op het gebied van schoolonderwijs en hoger onderwijs aan te pakken. Die initiatieven zullen worden voorbereid met volledige inachtneming van het subsidiariteitsbeginsel en in nauwe samenwerking met de belangrijkste belanghebbenden...

2017D00301

Overige Kamerstukken

Hoofdrapport van de Expertgroep Doorlopende Leerlijnen

vast te stellen. Er is geen literatuur en er zijn geen gegevens voorhanden die het makkelijk maken onze vraag op een samenhangende wijze te behandelen. Toch willen wij aannemelijk maken dat de referentiebeschrijvingen ook voor deze...

2009D49865

Overige Kamerstukken

Hoofdrapport van de Expertgroep Doorlopende Leerlijnen

vast te stellen. Er is geen literatuur en er zijn geen gegevens voorhanden die het makkelijk maken onze vraag op een samenhangende wijze te behandelen. Toch willen wij aannemelijk maken dat de referentiebeschrijvingen ook voor deze...

2009D49891

Overige Kamerstukken

Position paper A. Bosman t.b.v. hoorzitting/rondetafelgesprek Leesvaardigheid d.d. 23 september 2020

diversiteit in de ontwikkeling en beheersing van hun vaardigheden zien. Dit wordt intra-individuele variëteit genoemd (Molenaar & Campbell, 2009; Mõttus, Epskamp, & Francis, 2016; Rose, 2016). Onlangs liet Takács-Tielenburg (2019) zien hoe grillig juist de begaafdheidsprofielen...

2020D37056