Zoeken in Overige Kamerstukken

Zoekresultaten (605)

U zoekt op ‘makkelijk lerenden’ U zoekt in Kamerstukken, Overige Kamerstukken

Overige Kamerstukken

Convocatie inbreng schriftelijk overleg (v.s.o.) brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs, 17-10-2019

lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs Agendapunt: Reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over...

2019D37568

Overige Kamerstukken

Verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs

Verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen...

2019D52843

Overige Kamerstukken

Inbreng verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs (Kamerstuk 31497-332)

Inbreng verslag van een schriftelijk overleg over reactie op verzoek commissie op een brief van het Kenniscentrum voor makkelijk lerenden over de ontwikkelingen van het afgelopen jaar rondom de ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde...

2019D42905

Overige Kamerstukken

Verslagen Parlementaire enquête aardgaswinning Groningen

Verslagen Parlementaire enquête aardgaswinning Groningen. Mevrouw Van der Graaf (ChristenUnie): Het onderzoek van ABDTOPConsult wordt ingesteld met het oog op een betere borging van de publieke belangen. Wat is de aanleiding om dat onderzoek in te...

2023D05169

Overige Kamerstukken

Convocatie gesprek over Passend onderwijs aan hoogbegaafden/zeer makkelijk lerenden, 23-3-2022

lerenden Zaak: Brief derden - Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden (KML) te Leiden – 21 januari 2022 Verzoek KML om rondetafelgesprek over passend onderwijs aan hoogbegaafden/zeer makkelijk lerenden - 2022Z01124 Agendapunt: Brandbrief HB Scholen, namens samenwerkende directeuren...

2022D08646

Overige Kamerstukken

Verslagen Parlementaire enquêtecommissie Woningcorporaties

ook nog wat inhoudelijke dingetjes. De heer Mulder: U kon het dus ook niet doen omdat de meningsverschillen tussen CDA en PvdA te groot waren. De heer Depla: Ik denk dat we er wel uitgekomen waren...

2014D38743

Overige Kamerstukken

Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs

Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs. 31 Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs Aan de orde is het VSO Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde...

2020D10152

Overige Kamerstukken

Aan minister Slob- Rappel commissiebrief over het Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden

2019 inzake Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden Ons kenmerk: 2019D29612 Geachte heer Slob, In de procedurevergadering van de vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap van 4 juli 2019 is gesproken over de nog niet door u...

2019D29612

Overige Kamerstukken

Aan bewindspersoon - reactie vragen VSO Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs

Reactie KML n.a.v. VSO Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs (31497-336) d.d. 28 januari 2020 Ons kenmerk: 2020D05291 Geachte heer Slob, De vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een...

2020D05291

Overige Kamerstukken

Stemmingen moties Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs

Stemmingen moties Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs. 18 Stemmingen moties Ondersteuning van zeer makkelijk lerende of (hoog)begaafde kinderen in het onderwijs Aan de orde zijn de stemmingen over moties, ingediend...

2020D11221

Overige Kamerstukken

Aan Slob - reactie kenniscenturm Makkelijk Lerenden vragen mede gelet op de investeringen voor onderwijs aan hoogbegaafden

Verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden Ons kenmerk: 2019D21162 Geachte heer Slob, De vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een brief ontvangen d.d. 20 mei 2019 van het Kenniscentrum voor...

2019D21162

Overige Kamerstukken

Verslag onderzoek fiscale aspecten private individuele leer- en ontwikkelbudgetten (motie Van Weyenberg c.s.)

krijgt. Dit is afgesproken in het Regeerakkoord. Mensen kunnen zich makkelijker blijven ontwikkelen als zij weten wat hun mogelijkheden zijn, ook in financieel opzicht. De beschikking over een eigen leer- en ontwikkelbudget kan mensen motiveren...

2019D45244

Overige Kamerstukken

Actieonderzoek evaluatie pilot Lerend Evalueren

Actieonderzoek evaluatie pilot Lerend Evalueren |6 april 2022 4.2.2 Rol management Er is een belangrijkerol voor het management weggelegd om deaandacht vast te houden en structureel genoeg tijd en middelen vrij te maken voor lerend evalueren...

2022D29476

Overige Kamerstukken

Verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden

Verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden. Betreft: Aankondiging rondvraagpunt vh lid Rudmer Heerema: verzoek reactie minister op bericht van Kenniscentrum voor Makkelijk Lerenden(t.b.v. OCW-procedurevergadering van wo 22 mei a.s.) Van...

2019D20648

Overige Kamerstukken

Verslagen Parlementaire enquêtecommissie Fyra

wel tot overeenstemming. Het is ook heel belangrijk om juist via informele communicatiekanalen de lijnen open te houden en de mensen te zien en te spreken als er niets aan de hand is. Als er dan...

2015D40074