NAVO-secretaris-generaal Rasmussen bezocht Kamer op 30 januari
Anders Fogh Rasmussen, secretaris-generaal van de NAVO, heeft donderdag 30 januari een bezoek gebracht aan de Tweede Kamer. Hij deed dit tijdens zijn tweede officiële bezoek aan Nederland sinds zijn aantreden op 1 augustus 2009.