Debat over Europees herstelprogramma
De Tweede Kamer voert op 9 september vanaf 18.30 uur een debat met minister-president Rutte over de uitkomsten van de Europese top van 17 tot 21 juli. Deze top ging over een Europees herstelprogramma voor de coronacrisis.