Petitie : Manifest 'Voorkom milieuschade en waterverontreiniging door vrij verkrijgbare NSAID-zelfzorgmiddelen' door De Groene Poli, namens groep zorgverleners en apothekers

De vergadering is geweest

16 juni 2026
13:15 - 13:30 uur
Locatie: Petitie Statenpassage
Commissie: Infrastructuur en Waterstaat

Bijlage

Deelnemers

  • Voorzitter
    R.A. Huizenga (D66)
  • M.C.A. Vellinga-Beemsterboer (D66)
  • B.A. Schutz (VVD)
  • L. Boelsma-Hoekstra (CDA)
  • F.M. Wiersma (BBB)
  • C.M. van Brenk (50PLUS)

Agendapunten

1

Verzoek De Groene Poli, namens groep zorgverleners en apothekers, tot aanbieding manifest over voorkomen van ernstige milieuschade en waterverontreiniging door vrij verkrijgbare topicale NSAID-zelfzorgmiddelen