Debat over verdrag uitbannen geweld en intimidatie op de werkvloer
De Tweede Kamer debatteert op dinsdag 31 maart over de goedkeuring van het verdrag over het uitbannen van geweld en intimidatie op de werkvloer. De minister voor Werk en Participatie, Thierry Aartsen, komt hiervoor naar de Kamer. Het debat is vanaf 19.15 uur live te volgen via Debat Direct.