Tweede Kamer herdenkt slachtoffers MH17
De Tweede Kamer heeft dinsdag 2 september de slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17 herdacht. De herdenking vond plaats aan het begin van de eerste vergaderdag van de Tweede Kamer na het zomerreces.